Nordanvinden

En blogg om vår tågluff i Europa

Resan till Wien!

Publicerad 2013-07-28 21:23:57 i Allmänt,

Hej allihopa! Sitter nu i Wien efter en resa från Ljuljuana och kan sammanfatta dagen med att det fösta tåget till Villach var trångt, att Österrikiska tåg är sjukt bekväma och billiga då vi inte behövde betala ett öre! Väl framme i Wien s hittade vi vårt(mitt) kära meininger hotell, bra och billigt! Sedan åt vi på en judisk restaurang där de serverade god mat, men kycklingen med ris var lite torr, Erik beställde en sås. Det hjälpte lite, då såsen var lika stor som en McDonalds ketchupmugg. Men den var god enligt hörsägen! MVH Olle

Kommentarer

Postat av: catrin

Publicerad 2013-07-29 11:04:12

grattis på namnsdagen Olle. Hoppas att allt är bra med er. När ni kommer hem undrar jag om du ska komma hem till Flarken på en gång eller.....vikan ju hämta dig på flyget.

Svar: Jag kommer nog dagen efter, behöver hämta saker i min lägenhet och vet inte om jag har huvudet med mig för att orka komma ihåg allt på kvällen när jag kommer hem
Tågluffgruppen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tågluffgruppen

Vi är ett gäng på sex personer som ska åka på tågluff i Europa. Amsterdam, Bryssel, Paris, Barcelona, Monaco, Geneve, Rom, Venedig, Ljubljana, Wien, Prag och Berlin är några av städerna som vi kommer att besöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela